متخصص فروش باشید…

در کسب و کار و فروشندگی التماس نکنید!!!

برای اینکه در کسب و کار و حتی زندگی خود و ارتباطات خود موفق باشید باید بیاموزید که هرگز التماس نکنید.
به جای التماس کردن و ترغیب افراد به تغییر رفتار و یا خرید یک محصول یا خدمات، تلاش کنید به وی اطلاعات کامل داده، به سوالاتش پاسخ دهید و او را قدم به قدم به اهدافش نزدیک تر کنید.

به یاد داشته باشید که نباید هرگز اصرار کنید، نباید نگاه ملتمسانه و مظلومانه داشته باشید و باید اعتماد طرف مقابل را جلب کنید و از اعتماد به نفس کاذب و غرور بیجا نیز دوری کنید.

اگر موارد فوق را در نظر گرفتید سپس باید پیگیری کردن را به عنوان روش مناسب انجام دهید تا به هدف خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *